Jak najlepiej się zabrać za sprzedaż kamienicy

Sprzedaż kamienicy czy budynku wielorodzinnego to zupełnie inne wyzwanie niż sprzedaż zwykłego domu albo mieszkania, i to z wielu powodów. Po pierwsze mowa tu jest o zupełnie innych sumach, bowiem niejednokrotnie takie transakcje dotyczą powyżej kilkunastu milionów. To automatycznie znacząco zmniejsza ilość potencjalnych kupców, gdyż z reguły to będą inwestorzy planujący później zarobić na takiej nieruchomości. W wielu przypadkach dochodzi jeszcze skomplikowany status prawny, związany na przykład z tym że budynek ma wielu właścicieli, jacy muszą w jakiś sposób się porozumieć.

Z tego też powodu jeżeli ktoś posiada taką nieruchomość i będzie ją chciał wystawić do sprzedaży, to zdecydowanie powinien to zrobić przy wsparciu jakieś wyspecjalizowanej agencji. Ze znalezieniem tego typu firmy nie powinno być dużych problemów, wystarczy w oknie wyszukiwarki wpisać hasło kupię kamienicę chorzów i przejrzeć otrzymane strony. Część takich firm działa jedynie w określonych miastach, ale są również takie, jakie działają w całym kraju. Za współpracą z jedną z takich firm przemawia kilka ważnych rzeczy. Przede wszystkim jeżeli specjalizują się one w sprzedaży wielorodzinnych budynków, kamienic czy lokali biurowych, to mają duże doświadczenie i rozeznanie na rynku.

Między innymi są w stanie zająć się wszystkimi formalnościami związanymi z przygotowaniem budynku do sprzedaży, nawet wówczas kiedy pojawią się jakieś prawne problemy. Nie każdy właściciel będzie miał na to czas a co ważniejsze wiedzę, a ewentualne pomyłki mogą opóźnić proces sprzedaży albo go wręcz przerwać. Dlatego zdanie się tu na profesjonalistów jest bardzo korzystne, gdyż odpadnie wiele pracy związanej ze skompletowaniem potrzebnej dokumentacji. Specjalistyczne agencje także mają znacznie większe możliwości dotarcia do ewentualnych zainteresowanych. Nie tylko poprzez reklamę w internecie i prasie branżowej, ale także przez liczne kontakty, które w tym akurat biznesie są bardzo pożądane.

+Tekst Sponsorowany+

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY
1 komentarz
Dodaj komentarz